De Topsport Community heeft in brand agency Konings & Keune een nieuwe eventpartner gevonden voor het nieuwe themajaar. Het Topsport Community diner, traditioneel de start van het nieuwe seizoen, vindt plaats op 18 maart en is het eerste evenement dat door Konings & Keune wordt georganiseerd. Konings & Keune heeft door de jaren heen evenementen georganiseerd voor onder andere Dance4life, Telfort Zakelijk, Keune Haircosmetics en Harper’s Bazaar.
Directeur van de Topsport Community Pieter van den Hoogenband: “Na zeven mooie jaren hebben we in samenspraak met onze vorige eventpartner Yellowlane besloten dat het tijd werd om de wegen te scheiden. In onze zoektocht naar een nieuwe eventpartner sprak het verhaal van Konings & Keune ons bijzonder aan, met name vanwege hun ervaring met het organiseren van grote events voor de modewereld en de cultuursector. Met hun inbreng denken wij ons als Topsport Community te kunnen blijven vernieuwen en ons netwerk te blijven verrassen. Daarin sluit de filosofie van Konings & Keune naadloos aan op die van de Topsport Community: Het samenbrengen van verschillende werelden op unieke evenementen.”
Jorrit Konings, co-founder van Konings & Keune over de nieuwe samenwerking: “Samen met onze voorganger heeft de Topsport Community een indrukwekkend platform weten op te zetten. Ons streven is om met onze inbreng het platform naar een nieuw niveau te tillen waarin de connectie tussen de topsport, wetenschap en het bedrijfsleven verder wordt versterkt door middel van unieke events met verrassende details. Het nieuwe jaarthema ‘TEAM’ zet voor ons de juiste toon voor deze samenwerking: samen gaan we dit realiseren!”