Partnership BrandLoyalty en de Topsport Community

Partner nieuws

Gisteravond ondertekenden BrandLoyalty en de Topsport Community een partnershipovereenkomst. Met de overeenkomst verbindt BrandLoyalty zich voor drie jaar als partner aan de Topsport Community en krijgt hiermee als organisatie toegang tot kennis en inzichten uit de topsport, via het netwerk en de bijeenkomsten van de Topsport Community.

De Topsport Community, in 2011 opgericht, verbindt de werelden van topsport, bedrijfsleven, wetenschap en cultuur en staat in het teken van kennisdeling. Voor BrandLoyalty biedt de samenwerking kansen om medewerkers van het bedrijf te inspireren en prestaties naar een hoger niveau te tillen. Claudia Mennen, CEO van BrandLoyalty, over het partnership met de Topsport Community: "Jarenlang heeft BrandLoyalty de top van de Nederlandse wieler- en schaatssport gesponsord. De Topsport Community biedt BrandLoyalty nu een logische volgende stap zelf meer te leren van de topsport."

Van den Hoogenband is zeer verheugd met deze nieuwe partner. “BrandLoyalty is een Nederlands bedrijf met vestigingen rond de hele wereld. Ze zijn zo groot kunnen worden door creatief te zijn en anders te denken. Dit is precies wat in de topsport ook nodig is om de concurrentie te verslaan: de platgetreden paden mijden en risico’s durven nemen. Wij denken daarom dat BrandLoyalty een zeer waardevolle toevoeging is aan onze partnergroep en verheugen ons op de samenwerking!”

Naast BrandLoyalty zijn ook ABN AMRO, EIFFEL, EY, Jumbo, ONVZ en Wereldhave partner van de Topsport Community.

Over Topsport Community 

De Topsport Community faciliteert en stimuleert kennisdeling tussen topsport en bedrijfsleven met als doel door verschillende inzichten samen te bouwen aan een samenleving waar structureel teamsucces en vooruitgang geboekt wordt.

Over BrandLoyalty 

BrandLoyalty ontwikkelt en implementeert data gedreven loyaliteitcampagnes voor supermarktketens in meer dan 50 verschillende landen per jaar. 

Deel dit artikel in je netwerk: